zaterdag 13 juni 2015

Signeren FF Naarden 2015 & Expositie Kunstbroeders Amersfoort - " NeL" Amstelveld 12 Amsterdam








De fotograaf Willem Wernsen (1954) onder meer bekend van ‘Fotofestival Naarden 2013’ is uitgenodigd door ‘The Photographic Society of Confucius Hometown’ in China om in november 2014 ter gelegenheid van de fotobiënnale in Jinan, provincie Shandong, een maand lang een aantal van zijn foto’s te exposeren. Ter gelegenheid van deze expositie heeft de Stichting Willem Wernsen Fotografie, besloten een groot aantal foto’s uit dit fotografisch reisverslag als boek uit te geven, onder de titel ‘Behind the Great Wall’. Werk uit het omvangrijke fotoarchief van Willem Wernsen is inmiddels opgenomen in de vaste collectie van het ‘Shandong Art museum in Jinan’


Vrijdagdag 19 juni, ben ik aanwezig in de Geleloods tijdens het Fotofestival Naarden 2015 van 13.00 tot15.30 uur. Dit om mijn nieuwe boek "Behind the Great Wall" te signeren. Bij aankoop van het boek krijgt u een gesigneerde print, formaat A4  cadeau ( een foto uit het boek) op kwalitatief hoogwaardig fotopapier. 

Heeft u een andere foto uit mijn zwart-wit portfolio in gedachten, mail mij dat dan, neem ik de print voor mee.

Uw keuze kunt u tot donderdag 18 juni, uiterlijk 22.00 uur  mij doorgeven. Wellicht zie ik u vrijdag 17 juni in de boekwinkel van het festival. Locatie: Geleloods.

 Meer info over en foto's uit "Behind the Great Wall"




                         Foto-expo bij " NeL" Amstelveld 12 Amsterdam van 4-8 t/m 28-9. 2015

                                               Informatie expositie NeL Amsterdam 



Met collegiale groet,

Willem Wernsen










Geen opmerkingen:

Een reactie posten